Stichting On Wheels op de Support Beurs

Van 7 t/m 10 mei vindt er weer een Support Beurs plaats in het JaarBeurs in Utrecht. De Support Beurs is de grootste  en leukste beurs in de Benelux voor iedereen met een fysieke beperking, hun omgeving en mensen die beroepshalve te maken hebben met de beperkingen die fysieke handicaps kunnen opleggen. Op de Support Beurs vindt u de nieuwste trends en technieken. Compleet, branchebreed en representatief.

Een volledig aangepaste camper
Dit jaar staat Stichting On Wheels samen met Stichting Handicamp op een volledig ingericht kampeerterrein in hal 8. Op dit kampeerterrein staat onder meer een van onze volledig aangepaste campers, die bezoekers dus van binnen en van buiten kunnen bekijken.

Toegang gratis
De toegang tot de Support Beurs is voor iedereen gratis. Als u zich voorafgaand aan de beurs online registreert, kun u eenvoudig en snel naar binnen.