Stichting on Wheels zet zich al sinds 1997 in voor kinderen, volwassenen en ouderen met een (ernstige) beperking, zoals de ziekte van Duchenne. Graag bieden wij deze kinderen en hun ouders,  maar ook volwassenen of ouderen eens het ongebonden vakantiegevoel of een onbezorgd dagje uit! Dat maken we mogelijk door de verhuur van aangepaste vervoer- en kampeermiddelen, chalets en de organisatie van leuke activiteiten.

Ondersteuning
Stichting On Wheels draait al sinds 1997 op een groot aantal gulle gevers, die wij enorm dankbaar zijn. Dankzij deze bedrijven, organisaties en particulieren kunnen wij zonder subsidies toch heel veel mooi werk verrichten. Uiteraard zijn wij altijd op zoek naar extra ondersteuning, in welke vorm dan ook. Helpt u ons ook?

Meer informatie?
Wilt u meer informatie over de verhuur of over onze activiteiten? Bel of mail ons dan gerust. Geïnteresseerden zijn ook van harte welkom om langs te komen in ons ‘On Wheels Plaza’. Een routebeschrijving vindt u bij Contact.