Voor € 100,- per jaar bent u al een vriend(in) van Stichting On Wheels. Wij houden u dan op de hoogte van al onze activiteiten. Bedrijven die als vriend een mooi bedrag sponsoren of ons in natura steunen, kunnen (in overleg) hun logo op onze website plaatsen.

Vaste vrienden
Onze dank gaat al vele jaren uit naar een aantal bedrijven die altijd voor ons klaar staan. Of het nu om de campers, rolstoelbussen, chalets, evenementen of rolstoelhockey gaat, we kunnen altijd op hen rekenen en daar zij wij ze heel dankbaar voor!

Enkele van onze vaste vrienden en relaties zijn:
JS Laadtechniek, Greve Banden, Caravan & Kampeercentrum Westland en Bakkerij Van de Berg.

Ook vriend worden?
Wilt u ook vriend worden van Stichting On Wheels? Vult u dan graag het inschrijfformulier in en maak het bijbehorende bedrag aan ons over. Bij voorbaat dank!