Stichting On Wheels bij de Veinedagen 2024 in de Jaarbeurs Utrecht!

Volgende week (11 t/m 13 april) is Stichting On Wheels aanwezig op de Veinedagen in de Jaarbeurs in Utrecht!  Samen met Stichting Avavieren verwelkomen we je graag in stand D18, waar we een van onze aangepaste campers zullen presenteren. Maar dat is niet alles… Ben je geïnteresseerd in onze aangepaste vakantiehuisjes? Ook daarvoor ben je van harte welkom! Ons team staat klaar om al je vragen te beantwoorden en je te voorzien van alle informatie die je nodig hebt.

De Veinedagen zijn gratis toegankelijk, dus aarzel niet om je toegangsbewijs aan te vragen via deze link: Registratielink

Kom je ook langs? We kijken ernaar uit je te ontmoeten en samen een geweldige ervaring te hebben op de Veinedagen 2024!