Een compleet aangepast chalet dat van alle gemakken is voorzien? Stichting On Wheels heeft twee volledig aangepaste vakantiehuisjes voor u beschikbaar! Onze twee ‘Villa’s On Wheels’ zijn het gehele jaar door te gebruiken (max. 6 personen). Bekijk hieronder de foto’s van beide aangepaste chalets:

Foto’s van het chalet op Roompot Beach Resort, Kamperland (Zeeland)
Adres: Mariapolderseweg 1, 4493 PH Kamperland, Nederland
plattegrond

Foto’s van het chalet op Roompotpark Klein Vink, Arcen (Limburg)
Adres: Klein Vink 4, 5944 EX Arcen, Nederland
plattegrond
Roompotpark Klein Vink in Arcen beschikt over gratis wifi over het gehele park, waar ook de gasten van Stichting on Wheels gebruik van kunnen maken.

Van alle gemakken voorzien
Onze twee Villa’s On Wheels zijn compleet aangepast en van alle gemakken voorzien. Ze beschikken over de volgende zaken:

• complete keuken met vaatwasser, magnetron, grote koelvries-combinatie;
  • wasmachine en droger en een complete keuken inventaris;
  • gezellig ingerichte woonkamer met alles erop en eraan;
  • 3 slaapkamers waarvan 1 volledig aangepast met:
    – 2 hooglaagbedden;
    – plafondtillift die rechtstreeks van beide hooglaagbedden naar de badkamer gaat, waar zich ook de toilet, een groot ligbad en een douche-stretcher bevinden.
  • een gezellige veranda (tafel + 4 stoelen en parasol) en een zeer ruime tuin, waar ook een gezellig zitje met parasol voor u klaar staat; ook is er een schuurtje aanwezig.

Bekijk hier de verhuurvoorwaarden voor de chalets.

Nog vragen of meer informatie? Vul hier het contactformulier in.

Aangepast vakantiehuis Stichting on Wheels