Zondag 3 april 2016 heeft Stichting on Wheels haar eigen aangepaste rondvaartboot ‘The Big Dragon’ gedoopt. Vanaf mei 2016 is deze rondvaartboot in de vaart. De boot is aangepast met een plateaulift  zodat  kinderen, jongeren en ouderen met een ernstige beperking ook heerlijk mee kunnen varen. De rondvaartboot vaart standaard de volgende route door het Westland: Monster, Poeldijk, Honselersdijk en Naaldwijk eindigend bij Olsthoorn Ranch, waar de vaart ook begint. Mocht u specifieke wensen hebben, geeft u dit dan door bij de boeking, dan kunnen wij kijken wat de mogelijkheden zijn. De vaste ligplaats van ‘The Big Dragon’ is de Olsthoorn Ranch, Galgeweg 3 in Naaldwijk, dit is tevens de vaste opstapplaats. Een andere opstapplaats is mogelijk, hier worden dan wel extra kosten voor gerekend.

Duur vaart

Een vaart met de ‘The Big Dragon’ duurt minimaal 2 uur. Langer varen kan natuurlijk ook, met u bespreken we de wensen en de mogelijkheden.
Op dit moment zijn er nog geen consumpties verkrijgbaar aan boord. U bent vrij om uw eigen eten en drinken mee te nemen.

Prijzen

Het varen met de ‘Big Dragon’ kost € 95,- per uur (inclusief brandstof en 2 schippers), de minimale huurtijd bedraagt 2 uur. Dit betreft de huurprijs bij vertrek vanaf de Olsthoorn Ranch in Naaldwijk. Kosten voor stil liggen zoals bijvoorbeeld een pauze bij Paviljoen De Zweth worden niet in rekening gebracht.

Bij vertrek vanaf een andere opstapplaats, worden de volgende extra kosten gerekend:

1. Opstapplaats thv Verlengde Poelkade 2 in ‘s-Gravenzande, eenmalig € 25,-.
  2. Opstapplaats thv Sporthal De Pijl, Bachlaan 1 in Naaldwijk, eenmalig € 25,-
  3. Opstapplaats Paviljoen De Zweth, Zwet 1-D in Kwintsheul, eenmalig € 100,-
  4. Opstapplaats thv De Bonte Haas, Dorpskade 79 in Wateringen, eenmalige € 100,-
  5. Opstapplaats Terwebloem in Poeldijk, eenmalig € 40,-

Overige opstapplaatsen op aanvraag.

Muziek

Het is toegestaan om uw eigen muziek mee te nemen. De muziek moet op een USB stick staan.
LET OP De stick moet geformatteerd zijn als FAT32.

Voor meer informatie stuur ons dan een mailtje info@stichtingonwheels.nl voor uw vragen en vergeet u telefoonnummer niet te vermelden zodat wij met u contact op kunnen nemen.

Bekijk hier de verhuurvoorwaarden van de rondvaartboot.

Rolstoel aangepaste rondvaartboot