Zondag 3 april 2016 heeft Stichting on Wheels haar eigen aangepaste rondvaartboot ‘The Big Dragon’ gedoopt. Vanaf mei 2016 is deze rondvaartboot in de vaart. De boot is aangepast met een plateaulift  zodat  kinderen, jongeren en ouderen met een ernstige beperking ook heerlijk mee kunnen varen. De rondvaartboot vaart, vaart standaard de volgende route door het Westland: Monster, Poeldijk, Honselersdijk en Naaldwijk eindigend bij Olsthoorn Ranch, waar de vaart ook begint. Mocht u specifieke wensen hebben, geeft u dit dan door bij de boeking, dan kunnen wij kijken wat de mogelijkheden zijn. De vaste ligplaats van ‘The Big Dragon’ is de Olsthoorn Ranch, Galgeweg 3 in Naaldwijk , dit is tevens de vaste opstapplaats.

Duur vaart

De standaard vaart met ‘The Big Dragon’ duurt 4 uur.
Op dit moment zijn er nog geen consumpties verkrijgbaar aan boord. U bent vrij om uw eigen eten en drinken mee te nemen.

Muziek

Het is toegestaan om uw eigen muziek mee te nemen. De muziek moet op een USB stick staan.
LET OP De stick moet geformatteerd zijn als FAT32.

Voor meer informatie stuur ons dan een mailtje info@stichtingonwheels.nl voor uw vragen en vergeet u telefoonnummer niet te vermelden zodat wij met u contact op kunnen nemen.

Klik hier voor de verhuurwaarden van ‘The Big Dragon’.

Rolstoel aangepaste rondvaartboot