Mooie cheque

Afgelopen juni werd VvF-live for On Wheels georganiseerd, door Appie, Barry, Dennis, Marc, Perry, René en Ron. Deze dag konden mensen fietsen, wandelen of meedoen aan de brommer toerrit voor Stichting on Wheels. We kregen pas het eindbedrag overhandigd, op deze dag is maar liefst 10.000 euro opgehaald voor Stichting on Wheels! Bedankt aan de organisatoren, iedereen die heeft meegedaan en de bedrijven die hier aan hebben bijgedragen!
Snijpunt Ruitenburg adviseurs & accountants Bakkerij vd Berg Florca Sima Charters BV Autobedrijf EMC Maasdijk Koudijs Schilderwerken Dion Elektra Warung Food Services VB WORKS Slijterij van Lenteren Van Zundert Dakwerken, Frestia, Stukadoorsbedrijf Baardolf, Nieuwvliet Bouw, Loonbedrijf Patrick van Nieuwkerk, Twan van Ruijven, Fred Wennekers