Een lintje voor onze penningmeester!

Onze penningmeester, Nico van der Lelij (op de foto met zijn dochter Esther), werd vrijdagochtend 25 april flink verrast toen hij in de Groote Kerk in Maassluis een lintje kreeg uitgereikt door burgemeester Koos Karssen.

Samen met nog 19 andere mensen die zich buitengewoon hebben ingezet voor de maatschappij, werd hij uitgebreid in het zonnetje gezet. Nico werd ‘Lid in de Orde van Oranje Nassau’ wegens zijn jarenlange, actieve inzet voor voetbalvereniging M.S.V.’71 en voor zijn vrijwilligersrol bij Stichting On Wheels. Naast Nico is ook onze voorzitter, Marijke Sentges, al sinds 2007 ‘gedecoreerde’. Zij ontving toen de onderscheiding tot ‘Ridder in de Orde van Oranje Nassau’.

We zijn allemaal super trots op onze Nico en feliciteren hem van harte met deze mooie koninklijke onderscheiding!