Mooi bedrag van Historische Vereniging Maassluis

Zaterdag 20 oktober jl. vond in het Atrium van Theater Koningshof in Maassluis de feestelijke prijsuitreiking plaats van de Stadsquiz Maassluis. Deze quiz werd georganiseerd door de Historische Vereniging Maassluis (HVM) ter gelegenheid van het 35-jarig jubileum.

Nadat de winnende teams bekend waren gemaakt en aan welke goede doelen zij hun gewonnen geld bedrag schonken, resteerde er nog een flink geldbedrag van € 3.350,00. Een jonge bezoekster uit het publiek mocht vervolgens uit de 26 ‘Goede doelen’-enveloppen er nog eens 10 trekken. In een van die enveloppen zat de naam van Stichting on Wheels. Viola Paalvast, voormalig bestuurslid van Stichting on Wheels, nam aan deze quiz deel en had Stichting on Wheels opgegeven als goed doel. Daarom mocht zij een bedrag van 335 euro aannemen voor Stichting on Wheels.

Wij bedanken de Historische Vereniging Maassluis voor deze bijdrage en wensen hen nog vele jaren toe!