Bedankt voor alle reacties

Bericht van Roel Sentges en familie:

”De afgelopen periode hebben wij ervaren hoe velen van jullie hebben meegeleefd. Via deze weg willen wij jullie hiervoor ontzettend bedanken.
De ontelbare brieven, kaarten, telefoonberichten, bloemen en overweldigende belangstelling, die wij mochten ontvangen na het overlijden en tijdens de uitvaart van onze Marijke, hebben ons een enorme steun gegeven. Het is voor ons een grote troost te weten hoe geliefd zij was en hoe zij werd gewaardeerd. Het was emotioneel om de grote opkomst tijdens de uitvaart te zien en het gevoel dat dit bij ons losmaakt is nauwelijks in woorden te vatten. Na de afgelopen periode hebben we besloten om met al onze vrijwilligers het levenswerk van Marijke voort te zetten. Zo is Stichting on Wheels in 1997 opgericht met een startkapitaal van 8 gulden en mede dankzij alle gulle giften, acties, donateurs en vrienden uitgegroeid tot een groot succes waarbij wij vele gezinnen blij hebben mogelijk maken. De komende jaren blijven we ons inzetten voor kinderen, volwassenen en ouderen met een (ernstige) beperking. We hopen daarbij – net als de afgelopen jaren – op jullie steun te mogen blijven rekenen! Met zijn allen kunnen we ervoor zorgen dat nog veel gezinnen kunnen genieten van een ongebonden vakantiegevoel of een onbezorgd dagje uit!”