Hoera! Stichting On Wheels bestaat 15 jaar!

Stichting On Wheels werd op 20 december 1997 opgericht en bestaat vandaag, donderdag 20 december, precies 15 jaar! Een fantastische mooie prestatie van Marijke en Roel Sentges en hun team van vrijwilligers!

Alle vrienden, relaties en sponsors van Stichting On Wheels ontvingen deze week een speciale uitgave van de Wheelsflits op de mat. Daarin een korte terugblik op de afgelopen maanden en een vooruitblik naar 2013. Met op 2 februari al onze ‘Open dag’ en informatie over de nieuwe projecten en wensen waar we voor sparen. Heeft u deze Wheelsflits gemist? Bekijk dan hier de pdf.

Uiteraard wensen we bij deze iedereen ook nogmaals fijne feestdagen, een goede jaarwisseling en een super gezond 2013! We hopen ook in het nieuwe jaar weer op uw steun te mogen rekenen.