Goede doelen fietstocht Stichting On Wheels

Van 25 t/m 27 maart gaan 10 leerlingen van het vakcollege ISW Hoge Woerd in Naaldwijk in drie dagen fietsen naar Brugge. Ze worden begeleid door 5 docenten, zowel op de fiets als met een auto. Met deze 3-daagse fietstocht willen ze geld ophalen voor Stichting on Wheels, wat we natuurlijk heel mooi vinden. De Leerlingen hebben vanaf januari al meerdere trainingsritten gereden door het Westland. Waar er begonnen werd met een rit van 20km, hebben ze inmiddels al ritten van 45km gereden en ook de Maeslantkering beklommen. De leerlingen hebben zelf sponsoren geworven. Naast verschillende particulieren en Convenant Metaal die geld hebben gesponsord, hebben Bakkerij Roodenrijs en Albert Heijn toegezegd de leerlingen tijdens de tocht te voorzien van maaltijden. Groothandel Juncker (fietstechniek) en fruitgroothandel Euro West zorgen voor energierepen en fruit voor onderweg. De spirit zit er dus al goed in bij de leerlingen en we wensen ze veel succes!