16 mei Music For Wheels 8.0

Zaterdag 16 Mei is alweer de 8e editie van het concert Music for Wheels in Kamperland (Zeeland). Een concert georganiseerd door vrijwilliger Henk Zwemer en vele vrijwilligers uit Kamperland en omgeving. Dit jaar gaan de deuren voor het eerst al om 18.30 uur open, er zijn dan diverse snacks en broodjes te verkrijgen. Om 19.00 uur begint Bandover, afkomstig uit de Zeeuwse Dragline, goed voor 1, 5 uur vette rock. Vervolgens komt de fantastische akoestische band Woodworks, folk rock en pop, met Hans van de Werf op het podium. Zij spelen op houten instrumenten, daarbij maken zij gebruik van gitaar, contrabas en cajon. Vanwege het enorme succes tijdens de vorige editie komt daarna de schitterende Zeeuwse coverband Copycat optreden samen met DJ Arno. Copycat heeft een zeer gevarieerd repertoire en vertolkt nummers op een zeer eigenzinnige manier. DJ Arno is een allround discjockey die al jaren weet dat een goede DJ meer is als alleen “een plaatje….”. Samen met Copycat staat dit garant voor een geweldige afsluiting van dit festijn. Tijdens het evenement worden bezoekers weer verwend met diverse kleurige attributen.

Tickets voor Music for Wheels kosten 10 euro en meer informatie is te vinden op de website.

De opbrengst van Music for Wheels gaat ook dit jaar volledig naar Stichting on Wheels. Iets waar we Henk heel dankbaar voor zijn.