Verdrietig bericht

Afgelopen maandag kregen we het verdrietige bericht dat onze secretaris en vrijwilliger Thea de Haan na een kort ziekbed is overleden. Thea is jarenlang als vrijwilliger actief geweest bij Stichting on Wheels en de laatste jaren ook in de functie van secretaris in het bestuur. Iedereen die de laatste jaren een camper, chalet, rolstoelbus of motor boekte, had contact met Thea. Elke dinsdag en donderdag was ze op kantoor in Maasdijk om contact te leggen met de huurders vanachter haar twee beeldschermen en om alles in te plannen. Thea is ook lang bezig geweest om er voor te zorgen dat Stichting on Wheels het CBF keurmerk zou krijgen, wat ook is gelukt. Wij gaan Thea erg missen en wensen haar nabestaanden veel sterkte toe.