Spektakel en mooie opbrengst Oldtimer Festival!

Een recordaantal van 160 oldtimers reed zaterdag 5 oktober mee met het ‘Breeje Durp Festival’. Ook de organisatie, het Barrel, was blij enthousiast met deze enorme opkomst. Uiteraard speelde het prachtige najaarsweer hierbij ook mee.

De deelnemers aan de oldtimer rit kwamen lunchen bij Stichting On Wheels. Dus dat leverde natuurlijk een drukte van jewelste op aan de Vierde Hoeve in Maasdijk! Erg leuk was dat wij enerzijds onder de indruk waren van de prachtige, veelal kleurige ‘boliden’ die langsreden. Anderzijds bleken de deelnemers ook verrast door het mooie en uitgebreide werk van Stichting On Wheels. Daar konden ze nu goed nader mee kennismaken.

Mooie opbrengst
Heel mooi was dat Stichting On Wheels het goede doel mocht zijn van deze unieke najaarsrit door de regio. Marijke mocht aan het einde van de middag een prachtige cheque aannemen, uit handen van voorzitter Peter van Zeijl, van maar liefst € 4.500,–! Graag willen we alle deelnemers, inclusief de organisatie ‘Het Barrel’, heel hartelijk bedanken voor deze onvergetelijke dag en mooie opbrengst voor ons goede doel!