Coronavirus en impact op Stichting on Wheels

Met de ingrijpende maatregelen die zijn ingegaan om verspreiding van het coronavirus te stoppen, is Nederland in een ongekende situatie beland. Een situatie die niemand eerder heeft meegemaakt, maar die iedereen raakt – privé en in zijn werk.

Ook Stichting on Wheels wordt hier vanzelfsprekend door geraakt. Wij houden de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwlettend in de gaten en volgen het beleid van de overheid en de richtlijnen van het RIVM en de GGD. De gezondheid van onze huurders en vrijwilligers heeft vanzelfsprekend de hoogste prioriteit. In het geval van onze huurders betekent dit dat we contact opnemen met iedereen die een boeking heeft staan tot en met 19 mei 2020.

Verder is On Wheels Plaza in Maasdijk op dit moment gesloten en werken de vrijwilligers van Stichting on Wheels zoveel mogelijk vanuit huis. Hierdoor zijn we slecht telefonisch bereikbaar. Als je contact wilt met Stichting on Wheels, stuur een email aan info@stichtingonwheels.nl. We proberen dan zo snel mogelijk te reageren.

Actuele informatie over het nieuwe coronavirus (COVID-19) is te vinden op de site van het RIVM: rivm.nl

Sterkte iedereen!
Hartelijke groet namens alle vrijwilligers van Stichting on Wheels