Stichting On Wheels heeft een kleine rolstoelbus, een Volkswagen Transporter, die u kunt huren. Deze bus is geschikt voor 1 persoon in een rolstoel (max 1.23m hoog bij het instappen, de hoogte van de plaats van de rolstoel in de bus is 1.36m) en daarnaast 4 personen.

Ideaal aanpast vervoer voor het hele gezin
Met deze kleine rolstoelbus heeft u aangepast vervoer voor het gehele gezin waarvan een persoon rolstoelafhankelijk is of voor bijvoorbeeld een dagje uit met een persoon die rolstoelgebonden is en in een verpleeghuis woont.  De bus is zeer geschikt voor een dagje uit, excursie of een (korte) vakantie. Deze kleine rolstoelbus kan ook geparkeerd worden in de meeste parkeergarages.

Ophaal- en terugbrengtijden
Als u voor één doordeweekse dag een rolstoelbus van ons huurt, dan kunt u deze op de betreffende dag ’s ochtends ophalen tussen 9:00 en 10:00 uur en dezelfde dag rond 17:30 uur terugbrengen. Bij het huren voor een hele week, bijvoorbeeld vrijdag tot vrijdag, dan geldt: ophalen op vrijdag tussen 09:00 en 10:00 uur en ook terugbrengen een week later op vrijdag tussen 09:00 en 10:00 uur. Wilt u de rolstoelbus later terug komen brengen, dan zijn wij genoodzaakt om hiervoor een extra bedrag in rekening te brengen. In principe is het niet mogelijk om in het weekend rolstoelbussen op te halen of terug te brengen. Wilt u een rolstoelbus voor een weekend van ons huren, dan kunt u deze vrijdagochtend tussen 09:00 en 10:00 ophalen en maandag tussen 09:00 en 10:00 uur terugbrengen.

Bekijk hier de verhuurvoorwaarden voor de rolstoelbus.