Al onze campers zijn aangepast en geschikt voor elektrische en handbewogen rolstoelen. Ook beschikken ze over een plateau lift om in de camper te komen, een tillift aan het plafond voor de transfer en een hooglaagbed. De rolstoel kan naast de bestuurder plaatsnemen. De campers beschikken niet over een douche of toilet, wel is het mogelijk om een chemisch toilet mee te krijgen. Steeds meer campings in Europa hebben goede aangepaste toiletten- en douchevoorzieningen. De campers zijn geschikt voor maximaal 4 personen (inclusief de persoon in de rolstoel), behalve onze nieuwste camper, deze is geschikt voor maximaal 3 personen (inclusief de persoon in de rolstoel). RTL LifestyleXperience heeft een reportage over de campers van Stichting on Wheels gemaakt. Klik hier om deze reportage te bekijken.

Verhuurperiode
De verhuurperiode van de campers gaat in op woensdagmiddag. Ophalen kan vanaf 12.30 uur. Graag de avond ervoor contact opnemen met Roel Sentges (06-23909067) om een definitieve tijd af te spreken. Het terugbrengen is maandagmiddag tussen 14.00-15.00 uur. In het najaar en de winter (van 25 oktober tot 1 maart) worden de campers niet verhuurd vanwege onderhoud, keuring e.d.

Afmetingen camper
De afmetingen van de campers zijn als volgt:
Hoogte 340 cm
Breedte 225 cm
Lengte 725 cm

Ervaringen van anderen
Lees hier de verslagen van huurders die vertellen over hun reisbelevenissen met onze campers. Actuele informatie over camperplaatsen in Europa, vindt u  op www.campercontact.nl.

Volledig onderhouden
Onze campers worden goed en volledig onderhouden door Westland Caravan- en Kampeercentrum, Wouterseweg 8, 2691 PR, ’s-Gravenzande, telefoon: 0174 412683.

Bekijk hier de verhuurvoorwaarden voor de campers.

Aangepaste camper Stichting on Wheels Aangepaste Camper