Team Mad in Westland gaat avontuur aan

Niek van Os en Twan van der Lee (Team #19 Mad in Westland) nemen van 6 t/m 23 juni deel aan de Baltic Sea Circle 2019 – Dutch Edition. Het doel van deze tocht is enerzijds een geweldig avontuur beleven en aan de andere kant geld ophalen voor het goede doel. Niek en Twan hebben Stichting on Wheels gekozen als hun goede doel en daar zijn wij natuurlijk enorm blij mee!
Woensdag zijn de jongens al vertrokken naar Groningen waar ze een dag later het routeboek hebben ontvangen en van start zijn gegaan. Vanaf dat moment rijden ze 8500 km, via de Noordkaap, door 11 verschillende landen in 18 dagen. Onderweg zijn er ook diverse opdrachten, ze mogen geen GPS gebruiken en niet over snelwegen rijden. Dit moet allemaal gedaan worden in een auto van minimaal 20 jaar oud.
Wil je Niek en Twan helpen om een mooi bedrag op te halen voor onze stichting?? Neem dan even contact met ze op via +316-27901799, dit kan gewoon tijdens de rit. Je kunt ze ook volgen via www.balticrally.nl/live en dan aan de rechterkant bij “teams” even zoeken naar team #19 Mad in Westland. Wij wensen Niek en Twan heel veel plezier en succes!!!