Muziekconcert Music for Wheels 2017

Op zaterdag 27 Mei 2017 vindt voor de vijfde keer het muziekconcert Music for Wheels plaats.

Ook weer op dezelfde locatie: Het Havenplein in Kamperland.

In de middaguren wordt er wederom wat georganiseerd voor onze ouderen, de Talento’s. van 14.00 tot 17.00 uur, de organisatie is in handen van de OVK (ondernemers verenging Kamperland) van 17:00 tot 20:30 is het pauze, dus geen programma.

MIDDAG PROGRAMMA

John & Gré Showcafe.
Het is tijd om weer eens ouderwets en `smakelijk` te lachen, en wel met het eens beroemde, inmiddels uitgerangeerde zangduo, John en Gré; alias de `Talento`s`. Misschien kent u het!!!! Een dame van middelbare leeftijd, die ineens de kriebels krijgt, wat wil ik eigenlijk…..? Gré is nou typisch zo`n dame. Ze bruist van de energie, en ineens heeft ze het. Ze gaat samen met haar man John een horecazaak runnen en u heeft de eer de opening bij te mogen wonen. Alvorens de gasten binnen zijn is Gré al druk in de weer met haar gordijnen, dat dient als semi-professioneel decor, want het moet er natuurlijk wel een beetje gezellig uitzien. Gré heeft alles in de hand. John moet natuurlijk ook z`n zondagse goed aan, want je moet representatief overkomen en dat kan hij als geen ander. Gré heeft al haar muziek vol wansmaak en instrumenten al zorgvuldig uitgekozen; het personeel is `goed` geïnstrueerd en zal onder de bezielende leiding van John en Gré zijn uiterste best doen. Het mag u aan niets ontbreken. U begrijpt het al; u genieten van een aaneenschakeling van divers amusement. De middag wordt één groot meezingfeest met o.a. foute hits, hier en daar een smartlap, hilarische acts, illegale lotto en een swingend einde met hits uit de jaren 70-80 tot aan nu! John en Gré zijn met hun ervaring in staat iedere zaak te openen; een ervaring rijker en een illusie armer!!!!

De show wordt uitgevoerd door de entertainers Kitty Bonte en Eric Newman.
Tussendoor doen ze de Crazy Bingo. Foute muziek is hot en bingo is ongekend populair. De oergezellige sfeer van het spel dat iedereen kan spelen in combinatie met liedjes die iedereen kan meezingen en gekke opdrachten.

In mei 2016 heeft Christian Gouweleeuw twee nummers meegespeeld met de laatste band, ik zal Christian en zijn vader Marcel vragen of ze weer interesse hebben.
De band die nu als laatste speelt, Copycat, zal dan ook medewerking moeten verlenen.
Het concert Music for Wheels 5.0 begint om 20.30 en eindigd om 01.00 uur.
Evenals vorig jaar gaan we weer proberen ‘s-middags de Haagse Bingo te organiseren met de enige echte Marianne Zuiderwijk.
De organisatie van de bingo doet onze OVK (Ondernemervereniging Kamperland) van 14.00 tot 16.00 uur (waarschijnlijk)
De organisatie van MfW doe ik zelf met circa 30 vrijwilligers uit Kamperland.
Van 19.00 tot 20.15 uur ben ik van plan om iets met motoren te doen, ik denk aan een stuntshow of zoiets, de bedoeling is om zeker aan het begin van het concert ook de tent vol te krijgen.

voor info en programma zie onderstaande link:

Info programma Music for wheels 5.0 2017

Music for Wheels