Music for Wheels 7.0

Zaterdag 25 mei wordt voor de 7e keer het concert Music for Wheels
georganiseerd in Kamperland (Zeeland). Tijdens het concert zijn er optredens van de Zeeuwse coverbands Bandover en Copycat en DJ Arno. Deze laatste is aangetrokken om het programma ook voor de jeugd nog aantrekkelijker te maken. Het concert begint om 20.30 uur en duurt tot 01.00 uur. De entree bedraagt voor iedereen € 10,- en de verkoop vindt alleen bij de kassa bij de entree van het terrein plaats. Het terrein en de tent zijn natuurlijk toegankelijk voor minder validen.

De opbrengst van Music for Wheels komt ten goede aan Stichting on Wheels, waar we Henk Zwemer en zijn organisatie heel dankbaar voor zijn.

Nieuw dit jaar op Music for Wheels

De tent is dit jaar geheel anders opgebouwd dan tijdens de vorige edities, compleet met een buitengedeelte en er is ook de mogelijkheid om wat te eten. De “mosselman” is in ieder geval aanwezig! Ook is de lichtshow aangepast aan de nieuwe situatie.
Verder zal het publiek tijdens de avond verrast worden met een mooie ludieke actie.

20.30-22.00 uur Bandover
22.00-01.00 uur Copycat en DJ Arno non stop

Organisatie

Naast de vaste kern van de afgelopen jaren Henk, Jan en Rinie, is de organisatie versterkt met Esther, Henny en Ramon, waar de organisatie heel blij mee is.