Mooi gebaar van Marcel van Hee uit Kamperland

Afgelopen zaterdag gaf Marcel van Hee, goede vriend van Henk Zwemer vrijwilliger van Stichting on Wheels en organisator Music for Wheels, een groot feest voor zo’n 200 mensen. Marcel en zijn vrouw Miranda gaven vooraf aan liever geen cadeaus te willen ontvangen, maar in plaats daarvan een donatie aan Stichting on Wheels. Het was een prachtig feest met de coverband Copycat en een schitterend optreden van de bekende Tino Martin.  De volgende dag werden de donaties bij Henk Zwemer thuis verzameld en opgeteld door Marcel en Miranda. De opbrengst bleek maar liefst € 3.010,00!!! Fijn dat er mensen zijn die beseffen wat Stichting on Wheels voor andere kan beteken. Marcel, Miranda, Henk en alle gulle gevers, heel erg bedankt!