Lekker varen?

De maanden met mooi weer komen er weer aan, dus de Westlandse Schuit van Stichting on Wheels gaat vanaf nu weer varen. De boot is aangepast met een plateaulift  zodat  kinderen, jongeren en ouderen met een ernstige beperking ook heerlijk mee kunnen varen. De rondvaartboot vaart standaard de volgende route door het Westland: Monster, Poeldijk, Honselersdijk en Naaldwijk eindigend bij Olsthoorn Ranch, waar de vaart ook begint. Mocht u specifieke wensen hebben, geeft u dit dan door bij de boeking, dan kunnen wij kijken wat de mogelijkheden zijn. De vaste ligplaats van ‘The Big Dragon’ is de Olsthoorn Ranch, Galgeweg 3 in Naaldwijk , dit is tevens de vaste opstapplaats. De standaard vaart met ‘The Big Dragon’ duurt 4 uur.

Heeft u interesse of wilt u eerst meer informatie? Stuur een email aan info@stichtingonwheels.nl of bel ons even op 0174-528630.