Stichting on Wheels

Kiwanis Westland Rolstoel Wandeltocht (voor kinderen in een rolstoel)

Zaterdag 9 september organiseert Kiwanis Westland de gezelligste Fundraising rolstoel wandeltocht door een prachtig stukje Westland en Midden Delfland. De kinderen met een (meervoudige)beperking gaan samen met een team van enthousiaste wandelaars een mooie route lopen. Doel van deze dag is geld inzamelen voor een goed doel.

Onderweg en aan het einde van de wandeling is er een hapje en een drankje én onderweg wordt er een museum bezocht. Het is leuk als vooral de omgeving van het deelnemende kind gaat meelopen; dus regel je ooms, tantes, neven, nichten, buren, werkgever van de ouders, de bakker etc.. Hiermee kunnen de ouders van het kind een dag ontzorgt worden. Het team dat het meeste sponsorgeld binnenhaalt wint een midweek in een voor gehandicapten aangepast vakantie chalet. Dit wordt aangeboden door Stichting OnWheels.

Bij terugkomst op het terrein van Van Vliet Contrans is er een leuke sportieve activiteit. Er wordt dan een rolstoel behendigheidsparcours afgelegd. Ook worden de kinderen geschminkt, er is een luchtkussen en er worden ballonnen gevouwen.

Het wordt een super leuke dag!

zaterdag 9 september 2017

10.30 uur verzamelen bij Van Vliet Contrans, Wateringveldseweg 1, Wateringen (u wordt opgewacht)

11.00 uur start wandeling (keuze uit 3 of 6 km)

15.00 uur einde programma

Vind je het leuk om mee te doen en een team te vormen geef je dan op bij Marco Weber, zijn mailadres is marco70weber@gmail.com.

Voor slechts €7,50 p.p. loopt u mee, steunt u een goed doel en maakt u kans op een mooie prijs.

Inschrijfgeld en of donaties kunnen overgemaakt worden naar Kiwanis Westland rekening NL 66 ABNA 0480169063, ovv KWW2017 met uw naam of namen.

Eventueel kunt u telefonisch vragen stellen via 06-49010930

Klik hier voor de flyer.