Gezocht vrijwilliger voor de administratie

Na meer dan 10 jaar als vrijwilliger actief te zijn geweest voor Stichting on Wheels gaat Nico van der Lelij ons helaas verlaten. We zijn daarom op zoek naar een opvolger voor onze administratieman Nico. Misschien wat voor jou? Als vrijwilliger voer je de administratie. Dit houdt onder meer in:

• Boekingen (inkomende rekeningen, bankafschriften, facturen, donateurs, etc) verwerken in het administratieve systeem KING
  • Financiële situatie op regelmatige basis rapporteren aan het bestuur (penningmeester)
  • Ondersteuning boekhouder bij het opstellen van de jaarrekening

Daarnaast kun je helpen bij het opstellen van huurcontracten inclusief de facturering.
Het zou fijn zijn als je op dinsdag en/of donderdag tijd hebt om hier mee aan de slag te gaan. Dit zijn de dagen dat er ook andere vrijwilligers op kantoor zitten. Lijkt je dit leuk om te doen en heb je hier een beetje ervaring mee, stuur een email aan info@stichtingonwheels.nl dan gaan we snel een kop koffie drinken bij Stichting on Wheels in Maasdijk.