Doop “The Big Dragon”

Zondag 3 april 2016 werd onze nieuwe doelstelling, een aangepaste rondvaartboot, The Big Dragon officieel gedoopt.

Sinds juli 2012 was dit een nieuwe wens van onze beide zoons Nik en Jes voor Stichting On Wheels. Helaas heeft onze Nik dit niet meer mee mogen maken op 6 augustus 2012 overleed hij op 26 jarige leeftijd aan die rot ziekte Duchenne.

Na een moeilijke tijd hebben wij deze wens opgepakt en zijn ervoor gegaan, na bijna 4 jaar sparen hebben wij jl. zondag 3 april op Nik zijn geboortedag deze rondvaartboot officieel gedoopt.
Wij werden deze zondag ook heel erg verrast met een super donatie van € 10.000,00 van de Stichting Dhr. en Mevr. Wiegel om de boot te laten varen. Mei 2015 kochten wij deze rondvaart boot van de Westlandse Vloot en hebben er bijna één jaar overgedaan om hem helemaal op te knappen en aan te passen. Deze rondvaart boot gaat per 1 mei 2016 in de verhuur. Onze thuis haven is Long Horn Ranch van de Jan en Ineke Olsthoorn te Naaldwijk

Wij willen alle sponsoren ontzettend bedanken die deze rondvaart boot mede mogelijk hebben gemaakt. En niet te vergeten onze vrijwilligers en Jan en Ineke Olsthoorn die ontzettend veel voor ons hebben gedaan.

Zie onderstaande links voor foto’s en video:

Foto’s doop The Big Dragon

Video binnenkomst The Big Dragon