27 mei Music for Wheels in Kamperland

Music For Wheels is een jaarlijks terugkerend muziek evenement dat wordt gehouden op de haven van Kamperland. Op zaterdag 27 mei is het weer zover: Music for Wheels 2023! Het jaarlijks terugkerende evenement in Kamperland, Zeeland, trekt steeds meer bezoekers. Dit alles wordt mogelijk gemaakt door vrijwilliger Henk Zwemer samen met nog ongeveer 30 vrijwilligers.

Ook dit jaar is het programma wederom gevuld met Zeeuwse artiesten: Copycat, Hot Fuzz Rock coverband, DJ Arno en Bandover music. Sfaer events vult de avond met een perfecte geluidsweergave, een schitterende lichtshow en diverse verrassingen! De avond begint om circa 20.30 uur en gaat non stop door tot een uur of één. De entree bedraagt € 15,- per kaartje. Deze zijn in de voorverkoop verkrijgbaar bij VV Bevelanders, of op de avond zelf aan de deur.