13 november Ladies Night Mijnsheerenland

Op woensdag 13 november wordt er van 16:00 tot 21:00 uur een Ladies Night georganiseerd in Mijnsheerenland om geld op te halen voor onze stichting. Dit zal plaatsvinden bij Restaurant en Partycentrum ’t Stammineeke, Brabersweg 10 in Mijnsheerenland. De entree is €10,- incl. 1 consumptie, een attentie en kans op een mooie prijs. Bij de stands is voor ieder wat wils te vinden en we hebben ook een loterij met geweldige prijzen!!! Dus kom gezellig langs!!!

Natuurlijk is er geen Ladies Night zonder onze standhouders en sponsors: SagitalasMijn Eetroutine, voor een gezonde leefstijlBlij met allesKelly de Vos-Chaudron (Optidee), Schoonheidssalon “Colette”YstYle, Van-An, Bianca Boot-Bos (Nagelstyling), Marielle Ouschan (Pedicure), JOUW KLEURElly Van der Heiden (Hara), Hoeksche Chips, Tupperware, DuifhuizenHoekschemamaStudio Het HoutpaletJuffies & Jochies, Aniek van Raaij (Kapster), Stijlie kidsMoon Treasures, Restaurant en Partycentrum ’t Stammineeke, Boonstoppel Groen, en Echte Bakker van der Linden.