Een droomwens in vervulling?
Voor veel kinderen, maar ook voor volwassenen is het een droomwens om eens mee te kunnen op een unieke, echte motor met rolstoelzijspan. Stichting On Wheels heeft speciaal hiervoor een BMW R1200 LT met rolstoelzijspan beschikbaar! Deze is door Autochade Herstel Naaldwijk prachtig gespoten en kunt u voor bijvoorbeeld een weekend of een week bij ons huren. Wel dient u zelf zorg te dragen voor een helm en motorkleding voor zowel bestuurder als de bijrijder. Voor meer informatie over tarieven of de verhuur, klik hier.

Zelf geen motorrijbewijs?
Bent u zelf niet in het bezit van een motorrijbewijs? Geen nood! Wij hebben vrijwilligers die heel graag met u(w gehandicapte kind) op pad gaan. Neem in dit geval dus gerust contact met ons op; wij helpen u graag verder!

Bekijk hier de verhuurvoorwaarden voor de Motor met zijspan.

motor met rolstoel zijspan