Reisverslag van Jan Lagerwey, Gardameer, Italie

Ook dit jaar gingen Miranda en Sjoerd met Jan Lagerwey op reis met een camper van Stichting on Wheels. In de periode van 12 tot 22 juni legden zij in totaal 2650 km af. De globale route voerde van Arnhem naar Keulen, Mannheim via Stuttgart naar Ulm en via de Fernpass-Brennerpass naar het Gardameer.

Van elke dag hebben zij een leuk verslagje geschreven van hun belangrijkste ervaringen. Met daarbij ook leuke tips en ideeën om te doen in de omgeving die zij bezochten. Verder hebben zij ook mooie brochures van hun campings meegenomen die bij Stichting On Wheels ingekeken kunnen worden.

Heel erg fijn en leuk dat zij hier de tijd voor genomen hebben, zodat anderen hier weer van kunnen leren en genieten!

Heel veel dank Jan, Miranda en Sjoerd!