On Wheels actueel

podium-nurburgring-3
race-auto
badge
NextGen ScrollGallery thumbnailNextGen ScrollGallery thumbnailNextGen ScrollGallery thumbnailNextGen ScrollGallery thumbnailNextGen ScrollGallery thumbnail
Van der Hoek Racing
Ardi van der Hoek is supermarkt ondernemer en woonachtig in ‘s-Gravendeel. Sinds 2000 is hij actief in het autoracen. Via formule Ford en formule Renault groeide hij door naar de GT autoracerij. In 2012 komt hij met een Chevrolet Corvette uit in de Supercar Challenge!

Steentje bijdragen
Via het autoracen komt Ardi van der Hoek met veel mensen en bedrijven in contact. Zo ontmoette hij ook Stichting On Wheels. Daar was hij zo van onder de indruk dat hij besloot om op zijn manier een steentje bij te dragen aan ons goede doel. Daar zijn we natuurlijk enorm blij mee!

Mooie flyer
We hebben gezamenlijk een mooie flyer ontwikkeld die Ardi op en rond de racecircuits kan uitdelen. In deze flyer vertelt Ardi wat over zijn achtergrond en over Stichting On Wheels. Ook roept hij mensen op om ons goede doel te steunen.

Badge met ons logo
Naast de flyer is er ook een speciale badge gemaakt van ons logo. Die badge heeft hij sinds kort op zijn pak. We hopen van harte dat het een succes wordt en dat Ardi niet alleen veel races wint. Het is natuurlijk fantastisch als hij via zijn sportplezier een bijdrage kan leveren aan het vakantieplezier van onze doelgroep, namelijk mensen met een lichamelijke beperking. Zet ‘m op Ardi!

Zuipen voor Duchenne III zit er weer op! Sponsors gezocht voor Rolling On Wheels 4! Stemt u ook op Evergreen On Wheels?! Tip voor uw campervakantie: de NKC-app Een heel verdrietig bericht Nieuwjaarsreceptie ‘Het Barrel’ bij On Wheels Mooie afsluiting 2013 en goed begin 2014! Gezellige Feestdagen en een Gezond 2014! 30% last-minute korting in de kerstvakantie! Stem en help ons aan een gratis Kerstdiner!